צלמי אירועים- זה הפרצוף של האירוע שלכם

היום לא מביימים, מצלמים ישר. לא מבקשים מאנשים להתכונן, לא לחייך ולא לעמוד אחד ליד השני. תמונות טבעיות זה הטרנד וככל שזה יותר טבעי ככה זה יותר מוצלח.

תופסים את החתן והכלה קצת רבים, לחוצים, מתנשקים בספונטניות, החתן מיישר את העניבה, הכלה מחלצת את עצמה מהנעליים שלה. הכול מאוד טבעי, כי בסופו של דבר הרי מדובר באנשים בשר ודם ולא צעצועים שהפכו לחתן וכלה.

הרגעים הכי טובים שצלמי אירועים יכולים לתפוס, זה הרגעים הקטנים שמצליחים להעביר במבט קטן, בחיוך בזוית הפה את התחושה כולה, לא צריך יותר מזה וכל המרבה גורע.

צלמי אירועים- כי החיים שלכם סרט!

צלמי אירועים – מה האירוע שלכם? טובים צריכים להרגיש את האירוע שלכם ולא להתנהג כאילו הם הגיעו לאיזה אירוע של מישהו אחר… הם חייבים להיות חלק מהלך הרוח של האירוע, אחרת הם לא יבינו איזה טיפוסים הם בעלי השמחה ואיזה תמונות הם אוהבים. בסופו של דבר גם הרבה כישרון לא יכול להפוך את אלבום התמונות של האירוע הזה לדבר שבעלי השמחה רוצים, גם להם יש טעם ולכן צלמי אירועים חייבים ליישר קו עם הטעם של מי שהזמין אותם לצלם והם חייבים לייצר להם תמונות שהם אוהבים.

צלמי אירועים לאירוע שלכם

כל אירוע מכיל בתוכו המון רגעים. זה בערך כמו ספר. יש את הגיבור הראשי, דמויות המשנה. העלילה המרכזית, התפתלות העלילה. באמצע יש תיאורים לפעמים הרבה, מתעכבים על פרטי פרטים כדי ליצור עלילה שלמה, מרשימה. זה כמו עץ ששולח ענפים ושריגים, עד שהוא נראה הכי טבעי ויפה בנוף שלו. זה קצת כמו תהליך מיתוג עסקי של חברה שרוצה להיראות הכי טוב שאפשר.

כך גם אירוע.

אירוע מתחיל מהדמויות המרכזיות, הרי הם החוגגים הראשיים ובעלי השמחה. לצדם יש המון דמויות משנה, חברים ומשפחה, וילדים שמצלמים נהדר ליד הסבתא בת התשעים ושמונה.

יש תפאורה, יש שולחנות ותאורה, יש במה שלמה והנה מתחילה ההצגה. האירוע הוא הצגה, מופע, סרט או איך שתרצו לקרוא לזה ויש לו התחלה, אמצע, רגע שיא וסוף. אז מיהם צלמי אירועים שיודעים איך בתוך כל הסיפור הזה לתעד את הרגעים הכי חשובים, אלה שיביעו את עוצמת הרגשות, השמחה, ההתרגשות, אלה שאם תסתכלו בתמונות הללו תבינו שהיה אירוע באמת קסום.

זאת כל החוכמה ולא כל צלמי אירועים יודעים לעשות את זה.

מיהם צלמי אירועים טובים?

ראשית צילום הוא לחלוטין מקצוע אומנותי. נכון שיש לו כל מיני קטגוריות ואתה יכול להיות צלם של תמונות פוטו, להושיב אנשים על כיסא ולצלם אותם. מקסימום אתה צריך לדעת איך לכוון את הזום, את הצמצם, איך לייצר את התאורה הרצויה כדי הצילום יהיה ברור וחד, אבל לא צריך שום יצירתיות מיוחדת בשביל זה, ואפילו לא כישרון. רק מצלמה טובה ומישהו לצלם והנה אתה צלם.

אבל אתה לא צלם אירועים. בכל אופן צלמי אירועים של היום, אלא לא צלמי אירועים שהיו פעם. כי מה שצלם של צילומי פוטו “רצח” כך קראו להם עושה בתא הקטן בחנות הצילום שלו, עשו צלמי אירועים של פעם גם באירועי. הם העמידו את בעל השמחה למשל חתן וכלה, ביקשו מהם להחזיק ידיים ולחייך. אחר כך הם העמידו את כל המשפחה ביחד, כאילו זה איזה צילום כיתתי וכך תיעדו את כולם.

אם תגיעו לתמונות של צלמי אירועים מפעם, תראו שכל התמונות נראות אותו דבר. החתן והכלה או נער הבר מצווה עומדים באמצע וכולם מסביבם עם חיוך גדול, כי ככה הצלם ביקש. בין אם אתה מחפשים צלמי אירועים במרכז, בדרום או בצפון. בחירה של צלמי אירועים מקצועיים תבטיח אירוע בלתי נשכח.

מחכים לפנייתכם

פנו אלינו ונשוב בהקדם